Vi ses alltför sällan...

Igår träffade jag Johanna, första gången på jätte länge! Skoj att träffa dig <3 Det är så konstigt att man träffas så sällan när man brukade ses varje dag :( men så är det ju med många andra också, tyvärr blev det så efter Råda..
Men igår fick jag iaf träffa min älskade vän, vi bakade bästa negerbollarna ever. Efter 2 minuter va halva tallriken slut, då hade Johanna ätit typ 1 och jag resten.. För Johanna va helt uppe i att klara harpan på min ipod, ett spel som jag försöka klara typ 20 gånger men det går verkligen inte!! Självklart klarat hon det på första försöket, åhh! 
Sen blev det singstar och massa prat :)



Idag är jag hos Johan & snart blir det Made in Sweden :) Skönt att det bara är 1 enda dag kvar till lov! På fredag åker jag till Göteborg, ska kolla efter chionos bland annat. Ska även hålla utkik efter klänningar.

Sköt om er/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0