Det ser bra ut !!

Nu har jag massa grejer att se fram emot, det gillar vi! Hela jag blir positiv när jag har roliga saker som väntar, allt blir liksom lättare- jag ser det som belöning för allt slit med skolan osv.. Det behöver inte vara något märkvärdigt- värsta resan till New Yorkeller så- utan kanske bara en tjejkväll, någon typ av föreställning eller träffa någon man inte sett på länge.

Att se fram emot:

24/2 : Teater, ANNA HANNA JOHANNA
28/2 : Göteborg (bio, mat & hotell ) med Johans & Linus familj :)
3/3 : 17 ÅR !! Middag på Meza i Trollhättan.
22/3 : Hemlig utflykt med mamma
29/3 : Allsvenskan div 1 , Deltävling 1
v. 15 : Påsklov och resa med Erika & Sofia ( ex. till Köpenhamn, London)
25/4 : Deltävling 2
9/5 : Deltävling 3
11/5 :
Beyonce!!
8/6 : Balen

+ Att jag någonstans ska jag få in ett släktkalas, ett kalas för vänner (som jag kanske ska ha tsm med Linus) och många fler tävlingar med Affepaffe :)
Det var allt jag kom på för tillfället. Det ser ut som en bra vår för min del, jipppiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0