Klänning

Johan har frågat mig om jag vill gå med han på studentbalen och självklart vill jag det :) men jag tänker inte köpa mig en hellång balklänning för flera tusen, det ska jag ju göra om 2 år. Det betyder inte att jag ska komma i jeans och en t-shirt, naturligtvis ska jag ha klänning! Jag har kollat runt på olika hemsidor och hittat några fina men drömklännningen har inte dykt upp ännu!

Skriv gärna vad ni tycker och om ni har tips på andra hemsidor :)


asos.com                                                                   asos.com

asos.com                                                                      asos.com

Stylebystars.com                                                   Stylebystars.com

 Shoppaloss.com


Kommentarer
Postat av: Erika

ÅÅ den översta till vänster skulle vara så fin på dig!!

2009-02-09 @ 11:48:07
Postat av: caroline :)

den sista var jävligt fin! :D

2009-02-09 @ 15:42:34
Postat av: Klara den rara

Den bruna va as fin petra :D

2009-02-09 @ 15:50:41
Postat av: Anna-Lotta

de två första (brun och lila) tyckye jag var jättefina:D

2009-02-12 @ 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0