Besök :)

Idag har vi haft besök av Marie & Filippa. Första gången jag fick träffa tvååriga FIlippa, kändes som jag träffat henne tusen gånger! Har aldrig träffat en så söt unge, hon kom i sin pälsjacka och bara log. Prata gjorde hon också, mycket! Hela tiden peka hon på olika saker och sa "va är de?", snacka om att vilja lära sig saker-man önskar att man hade den motivationen nu för tiden!!
Hoppas mina barn också blir sådär lättsamma med nya människor!

Ikväll kollar jag på Den där Mary och äter kina-mat tillsammans med mamma :)


  

Kommentarer
Postat av: caroline

okej jag dör ju, fan vad söt unge :)

2009-02-13 @ 11:18:06
Postat av: Natalie

Men shit, as-söt unge :D

2009-02-19 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0