sportlovet!

Äntligen får jag tummen ur och laddar upp bilder från sportlovet! Egentligen har jag inte tid för det finns en himla massa läxor som måste göras men jag orkar faktiskt inte.. Istället bloggar jag och längtar till den 11 maj genom att lyssna på Beyonce ;) På tal om det så har Elin fått med sig sin kompis Madeleine också, skoj att vi blir fler!!

Vi var först i Tänndalen sön-ons och åkte skidor. Backarna där är helt fantastiska, det är verkligen riktigt fjäll & frihet! På Torsdagen drog vi till Umeå för att träffa Adrian. Han bodde jätte fint och cyklar runt där uppe på sin orange-färgade cykel ^^ Staden var verkligen super mysig, massor av affärer också !! En kväll var vi på O´learys, Adrian visade oss runt i Umeå och på förmiddagarna gick på stan. På söndag bar det hemåt igen. Det va en väldigt grov sammanfattninng av mitt lov, men det var iaf super bra!

Här kommer bilder från Tänndalen och Umeå :)




Kommentarer
Postat av: nattz

kul :)

2009-02-27 @ 19:18:59
URL: http://nataliepalm.blogg.se/
Postat av: nattz

kul :)

2009-02-27 @ 19:18:59
URL: http://nataliepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0