Rätt musik när man tränar!



Efter att precis varit på friskis&svettis inser jag hur otroligt viktigt det är med bra musik när man ska träna och röra sig. Dagens pass skulle egentligen vart ett puls-pass med Theres, hon var av någon anledning borta och istället var Gunnel där (tror hon heter så) och hade styrka-pass. Det jag vill komma till är att på Theres pass är det domdär pushande, power-sköna låtarna som gör att man verkligen kämpar! Det är sånna låtar man ska ha när man tränar, så man kommer igång ordentligt. Dagens låtar var typ bohemiska, konstiga och allmänt deprimerande.. Jag vill liksom känna feeling i låtarna och bli taggad, pressa sig själv till max, på så sätt får iaf jag ut mer utav min träning. Jag antar att det är så för de flesta, eller?

Nu ska jag iaf dricka varm o'boy och äta något gott, sen kura ner mig i sängen för Imorgon blir en lång dag! Berättar mer om det imorgon innan skolan, har nämligen sovmorgon :D

Ha det bra, Puss&Kram Petra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0