Rankad 7:a

hejhej
Carina Udd kom fram till mig igår på modevisningen och sa att jag rankats som 7:de bästa dressyrekipaget, lokalt.
Så jag kolla upp detta idag och i onsdagens ttela står det faktiskt en lista där jag är på 7:de plast :) skit kul, speciellt för att jag kom med på listan trots att min tävlingsäsong inte blev riktigt som jag tänkt.. Visst, jag hade några riktiga supertävlingar med vinster och placeringar. Jag kom dock inte ut på så många tävlingar som önskat och ridlusten gick både upp och ner efter att inspirationskällan Linda försvann härifrån ....

 I år ska vi kämpa som fasen och komma i topp 5 på nästa rankningslista! Det är alltid bra att ha ett mål så man vet vad det är man ska kämpa för, det motiverar en sjukt mycket.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men åh va skooj :) Grattis :)

2009-02-08 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0