Min dag :)

hejsan!

Dagen har jag bland annat tillbringat tillsammans med Sandra & Natalie i Göteborg :) Blev en trip ner för shopping! Jag köpte alla hjärtans dag present till mamma, en cardigan och en sjal. Prova chinos men hitta inga som satt riktigt bra.. Vi var väl inne på HM i typ 1 timma, älska! Thaimat åt vi också, super gott. Trevligt hade vi tjejer :) En bild nedan när vi satt i tåget. Natalie tar kortet och bredvid henne satt en utländsk kille som glodde på Sandras bröst, fan va vi garva! 

Ikväll har jag packat till Tänndalen, dammsugit, rensat min garderob, vart på bio med Klara och ätit vildsvin ^^ På söndag åker vi mot norr och är borta en vecka, ska bli skönt att göra något annorlunda men samtidigt hade det vart härligt att vara hemma. Börjar få bra ordning på Affe nu, då vill man ju gärna fortsätta utveckla det istället för att han ska vila en vecka, men men..

Måste ju ge lite respons på bion jag sett också! Så, Wallander filmen var faktiskt riktigt bra tycker jag! Fick hålla i Klaras hand ett antal gånger ^^ men som sagt, den va bra så gå och se den :D Nu ska jag sova, hoppas inte jag drömmer några mardrömmar eller inbildar mig att någon är i huset... Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0