Klänningar 2

Dethär med att välja klänning är såhimla svårt! Har kollat runt ikväll med och hittat två nya. Snälla säg vad ni tycker, jag har beslutsångest! Tur att det är några månader kvar, men som ni alla vet: tiden går fort! Snart är det bal och då står jag säkert utan klänning. Så ta tag i detta nu Petra!

         va tycker ni?
  • Är klänningen för kort för en studentbal?
  • Vilken färg passar mig bäst?
  • Är klänningarna för enkla för en bal?
    (med tanke på att det inte är jag som tar studenten, så jag vill  jag inte ha den värsta klänningen)
  • Va ska Johan ha på sig? (eftersom att jag går med han så får jag anpassa mig ^^)

 
asos.com                                                                 nelly.com

Kommentarer
Postat av: Klara den underbara

Lila passar dig bäst och ja tycker inte den e för kort å den e ganska lagom för balen tycker ja.du kan ju göra värsta uppsättningen me håret D

2009-02-10 @ 15:30:22
Postat av: hanna

Tycker samma som ovan. eftersom du inte själv tar studenetn utan bara är med passar denna bra. väldigt fin men inte för mkt bal över de hela. den röda är för ljus för ditt hår så de lila passar nog bra =)

2009-02-13 @ 16:53:13
URL: http://hannafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0