Framsteg!

Idag har det blivit framsteg med min såkallade "mini-föreställning" :) Musiken är bestämd, jag har en början och ett slut och även den första halvminuten är klar! Först ska jag använda introt på Darkseeds låt Left alone, sen Pinks låt Nobody Knows. jag ska be någon mixa ihop dom så dom flyter ihop snyggt. Låtarna är så otroligt olika så det kan bli lite trixigt!

Annars har det vart en "vanlig-dag" ,först skola-hem & äta-rida och nu är det snart dags för friskis. Idag hoppas jag att Terese är tillbaka så det blir bra musik och lite mer dans-steg!

Det var allt för denna gången, puss&kram Petra!

P.s SNÄLLA, SÄG ATT JAG FÅR MASSAGEBEHANDLING I FÖDELSEDAGSPRESENT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0