fashion FredaG


Fredagen den 6:e februari var det dags för fashion fredag i kulturbruket. Jag gick modell för Modehuset :) Kl 2 började sminket och där fanns stylistskolan, dom va grymmmma! Det var sjukt kul att bli stylad av en professionell sytlist. Efter sminket var det dags för hår, tuppering till MAX vill  jag lova!! jag kände knappt igen mig själv efteråt ^^

Blandning av både folk och nummer var det, absolut! Allt ifrån 60-åriga gubbar i kavaj till yngre tjejer i bara underkläderna, piskor och läderhandskar! För mig var det marinblått i första & hög svart pennkjol i andra and high heels on!!





















Kommentarer
Postat av: KLara

Snyggaste du!

2009-02-07 @ 12:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0