Dagens upplägg

Godmorgon!

Idag är det äntligen lördag och Göteborg är inte långt borta :) Först måste jag bara ta hand om hästen, duscha och packa klart för att sedan dra mig till jobbet. Kl 13.55 går tåget till Göteborg, dom andra är redan nere så jag ska sätta mig i min ensamhet på tåget och läsa klart min bok, vilket bra tillfälle ! Iaf, sen ska vi kolla på bio, Män som hatar kvinnor, (har inte läst böckerna, en stor miss kanske eftersoma alla säger att dom är jätte bra!). För er som kanske inte vet så är det min pojkväns familj och hans morbrors familj + jag & Josefin (Linus tjej) som ska åka. Efter bion ska vi dra till Manana för att äta tapas och sedan sova på Gothia Tower! På söndag väntar IKEA :D

Det här ska bli super trevligt!
ha en bra lördag allihopa :) kramar petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0