borta bra men hemma bäst!


Shopping i Umeå :) (är det någon som gillar jeans och randigt kanske?)

Ja, då var mitt sportlov över för denna gången. Idag har jag suttit i bilen sen klockan halv 9 imorse och kom fram 12 timmar senare. Tack vare åksjuketabletterna blev inte resan allt för jobbig eftersom jag blev dåsig och sov mestadels . När jag väl höll mig vaken satt jag där bak, höll i Johans hand, lyssnade på musik och kollade ut genom bilfönstret på alla biljoner träd och all den vita snön, när mörkret föll kollade jag istället upp mot himelen på stjärnorna :) Det låter väl härligt? Jag och mamma ska även kolla hur många landskap vi åkt igenom, det lär vara en del! berättar imorgon då även bilder kommer.

Nu ska jag hoppa i badet och sedan stoppa i mig lite mat. Sen ska jag breda ut mig allt va jag kan i min dubbelsäng och sova bättre än någonsin. Sov gott allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0