att bli älskad och uppskattad


Som jag har berättat i tidigare inlägg ska vi göra en föreställning med dansen där alla har var sin "mini-föreställning". Jag har en text om olika känslor och har även valt centralstationen som min miljö. Idag jobbade vi med föreställningen och jag kom fram med en massa ideer :D Alla ska ju vara på scenen samtidigt bara att den som gör sitt nummer är i fokus. Så när det är min tur ska alla vara "ordinary people, waiting for the train" , jag däremot ska vara dendär ensamma uteliggaren som längtar efter kärlek, trygghet och hopp! Som längtar efter att få känna hur det är att vara lycklig, att ha roligt och att älska något, och framförallt hur det är att bli älskad och uppskattad. Precis vad min text handlar om- olika känslor! Nu ska jag bara fixa passande musik och de rätta kläderna.

Låt oss nu göra detta till en fantastisk föreställning! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

när är föreställningen? :)

2009-02-02 @ 18:16:15
Postat av: petra

datumet är inte bestämt än, men någon gång i maj skulle jag tro :D kom och kolla!!

2009-02-02 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0