se det snöa

Idag var det sista skoldagen och imorgon är det bara julmys kvar
Efter skolan har jag pyntat i stallet och gjort ett försök att rida
Affe liksom vände sig mot vinden och mitt ansikte var iskallt,
med andra ord så gick vi in efter typ en kvart, så bra gick det..
Men lite roligare blir det nog ikväll när jag och Johan ska på öronmat!

Snön ligger kvar på marken och mer kommer det.
Hoppas hoppas att den kan ligg kvar en vecka till,
det hade varit så perfekt om det blir en vit julafton.
Som ni kanske förstår så förstör snön lite för min ridning,
men det är ju mysigt med snö så det får gå!

Petra längtar till jul :D
Här kommer lite bilder från förra året.



vi tycker om varandra och köper många julklappar ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0