PETRA PÅ IDOL

HEJ!
Jag har haft det bra sen sist, dock har jag haft väldigt ont i armen efter knorr-vaccinet. Sprutor är nog en av mina större fobier (cellskräck, råttor och stora spindlar tillhör också topp 5).  Därför fick jag panik när jag skulle ta den och grina i typ en halvtimma innan sandra gick med mig in, höll mig i handen och jag tog sprutan! asså jag var så sjukt rädd! Efteråt grina jag för jag jag var rädd för att jag hade tagit den, hmmm? Men jag var en av få som kom till skolan dagen efter då vi var hela 4 personer i klassen dagen efter (Y)

Idag har jag bjudit klassen på cupcakes och tyvärr hade jag ingen kamera så jag kunde ta kort på mina XL muffins med knallblå glasyr och <3-strössel, men dom blev faktiskt väldigt fina :D

Ikväll är det IDOL på Scandinavium och jag ska dit! Åhhh, nu längtar jag sönder. Det är jag, Linn, Sofia och mamma som åker. ha en underbar kväll :) PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0