Mot JUL

HEJ!
igår var det sista träningen för anna denna termin och det blev ett toppen avslut! Jag & Affe flög över hindren, utan tvekan och med självförtroende ;) framsteg har gjorts vill jag lova och det känns helt underbart. Just nu är Moa här och rider Affe, som hon brukar på fredagar, så ska nog dra ut och kolla hur det går för henne snart.

Idag är det min bästa Sandras födelsedag så GRATTIS :D Mysig dag i skolan med henne och alla andra. Fick se luciatåget, sånt gillar jag, det blir så juligt då, tradition ju :) Sen blev det fika två gånger om och Forest Gump på engelskan.

Ikväll väntar "personalfest", eller vi ska hem till Emma där alla tjejer ska äta middag osv. Hoppas inte jag är den enda som vill se idol?! Det är ju final! Om inte Erik vinner vet jag inte vad..

Hoppas ni får en trevlig kväll :)


dagens :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0