julbord och annat juligt

HEJ!
Nu var det några dagar sen jag skrev men jag har haft fullt upp med annat. Jag har bland annat jobbat, varit på julbord med rådagänget, shoppat & varit på liseberg och pyntat julgranen :) Har tänkt på bloggen flera gånger och hur jag ska skriva av mig men just nu står det helt still.. Det börjar bli sent och jag ska upp tidigt imorgon för ridning och sen jobba vid 11. Kom in och hälsa på mig på Ute&inne :D

Imorgon efter jobbet bär det av till Vänersborg för att på sätt och vis invänta julafton. Vi åker ner till mormor och morfar den 23 december varje år och så firar vi jul med släkten på mammas sida på julaftonsmorgon för att sedan åka vidare till farmor här i Mellerud vid kalle-anka-tid och sen hem till oss på kvällen där julklapparna delas ut.

Ville dela med mig av lite bilder från julbordet och annat juligt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0