JOBB ;)

hejsan!
Idag började jag jobbet vid fyra och är fortfarande kvar. Det är en massa damer här från LC och TL (förening med massa tjejer typ) och dom har haft tipspromenad, massa erbjudanden och italiensk buffé här i butiken. Det har varit en jätte trevlig kväll men nu börjar jag bli trött. Dock tror jag inte att jag kommer hem förrän om en timma för de verkar ha mycket att prata om och jag sitter nu i kassan och väntar på att dom ska komma och betala de "berg" med varor som de ska köpa.

P.S Min älskling har blivit antagen på byggingenjör i Karlstad så idag har jag varit både glad och ledsen. Glad för hans skull och ledsen för att jag är rädd att vi ska glida isär, för det vill jag verkligen inte. Älskar Johan!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej va kul för han! :D

nej då ni kommer klara de så fint så :) det hoppas jag i alla fall!! <3

2009-12-10 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0