idol rocks

Idol va grymt! Publiken va crazy, idolerna sjöng as bra och WESTLIFE va också gryymmmt! Dock skrek folk så mycket att man ibland bara hörde allt skrik och inte juryn eller artisterna men stämningen va skitbra! Bredvid mig satt en tjej som skrek högre än någon anna, hon var hel galen. Och framför Sofia satt en unge med sin love tove skylt och vifta. Tillslut förstod hennes pappa våra signaler om att det var störande och sa till henne att sluta. Tvärr gick inte Erik och Tove till final som jag vill, de sög :( ingen fatta någonting när erik hängde löst, hela arenan blev tyst typ...

Idag har jag jobbat och ridit. Affe var super pigg och flög över hindren! Sofia och Linda var med när vi red också, de va skoj :) Ikväll ska jag, jennie och sandra göra julgodis hos Klara vilket ska bli jätte skoj :D trevligt kväll, PUSS



erik va grym!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0