hej dagboken!

hej!
idag har jag varit men min älskade Johan. Vi brottades i snön, spela kort och gosa :) Det är faktiskt helt sjuk va mycket snö det är ute, men jag klagar inte, det är bara vackert och kul att leka i! Vid fyra körde han hem mig för jag skulle ut och rida. Affe verka inte så sugen först men sen blev det bättre!

Ikväll har jag sorterat en massa gamla lådor med skolarbeten, dagböcker och annat halvpinsamt. Asså det är lika roligt varje gång att läsa mina dagböcker från första åren i skolan. För att citera mig;

Hej dagboken!
Just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen
Jag gillar en kille och det är så jävla jobbigt,
för jag vet att det alldrig kommer bli någonting mellan oss,
för han tycker jag är en liten plutt.

men det är inte bara det,
Anna-lotta har lite problem för hon har frågat chans på simon,
säkert 100000 gånger nu och han säger NEJ och nu ska jag hitta en kille åt henne,
annars får hon väll utslag och kräks och mår skit.
Och vem vet, hon kanske kommer naken till skolan?


HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lotta

Jag minns det som det var igår! Funderar bara på varför jag skulle komma naken till skolan...:S Haha

2009-12-29 @ 23:26:38
URL: http://annalottaforsman.blogg.se/
Postat av: Amis

Hej,

Fin blogg!

Vill du vara med och tävla om 4 läckra ögonskuggor från MAC?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen avgörs på fredag.

God fortsättning!

2009-12-30 @ 16:05:32
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0