091211

I fredags var vi som jobbar på Ute&inne hos Emma på middag. Vi åt god mat, kolla idol och skratta en massa ;) Emma fick fina presenter, bland annat ett par stringtrosor (det finns en anledning) och det hade vi väldigt kul åt under kvällen. Bara för att Emma påpeka att jag inte skulle lägga ut en bild när hon har trosorna på huvudet så tänkte jag göra det, för den är så jävla klockren men jag får vara lite snäll! Jag skrev även ett rim till paketet och är rätt stolt över hur bra det blev så här kommer de:

Inga fingrar i rumpan vi vill se
och alla i affären kommer att le
Dessa snören in i baken
kommer hålla Urban vaken






haha, vilken bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0