vad som händer..

hej!
idag har lovisa ridit affe idag så jag har extra mycket tid till annat efter jobbet. Jag & Adrian hade tänkt att grillning. Johan kommer också :) Fast först måste jag städa! Det är farligt för jag hittar nya grejer hela tiden på jobbet som jag tar med hem ^^ så det är alldeles för mycket prylar just nu!

Det är skönt att jag bara har denna vecka kvar att jobba men samtidigt är det väldigt kul att jobba.. men det är ju bara en vecka sen är det skolan för fullt! Det känns som att jag ska börja om på nytt med tanke på att jag ska byta linje från natur till samhäll men det blir nog inte så stor skillnad. Jag får vänta och se. Det är bara positivt om det känns som något nytt, då kommer andra året på gymnasiet gå lika fort som det första!

Förresten: idag är det slut på godisförbudet!
 Sofia åkte till Grekland idag så hon ville såklart kunna äta glass.
Så idag har jag ätit chokladpudding och är nu sugen på något i stil med detta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0