twilight

Okej, nu va det läängesen!

Jag har iaf haft en bra vecka med skola, ridning, jobb & johan :D
Igår hade vi bästa tjejkvällen på länge! Jag , a-lo, jernberg, sandra & natalie kollade Twilight. Filmen som alla utom jag har sett och filmen som alla utom jag vart förälskade i. Alla utom jag har konstant pratat om hur snygg Edward är, hur kär man blir i hans blick och filmen överhuvudtaget. Till en början var jag skeptisk men just nu är jag lika förälskad som de andra. Den va så sjukt bra!! Tillsammans med kinamat, stor godis påse och då såklart twilight blev kvällen super!



Kommentarer
Postat av: natalie

Men åååååhhhhhhh va snygg!!!!

bästa kvällen :D <3

2009-08-29 @ 19:05:36
Postat av: Anna-Lotta

Välkommen till klubben :D :D

2009-08-29 @ 20:11:19
Postat av: Anna-Lotta

Välkommen till klubben :D :D

2009-08-29 @ 20:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0