saker att se fram emot

När jag vet att jag har en mängd roliga saker som väntar framöver brukar jag ofta tänka på de. Man blir så glad då! Under hösten har jag många saker på G som jag längtar efter. Åhh, jag älskar att ha det såhär. Tiden går så snabbt och allt annat går så mycket lättare.

  • 3 okt biopremiär gbg, twilight, med tjejerna
  • 20 okt. Göteborg med skolan
  • 13okt Stockholm med klassen!
  • Höstlovet: utomlandsresa av något slag
  • allsvenskan div 2 + andra tävlingar
  • 9 nov. stockholm, PINK. gryyymmt!
  • 4 skoldagar/vecka
Nu känns det bra!
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Laila

Sött :)

2009-09-01 @ 01:46:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Erika

Meh...ska du inte trycka in en helg i halmstad oxåå!!

2009-09-02 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0