petras kokbok

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra som projektarbete... Det finns ju tusen möjligheter och när man får välja fritt ska man ju välja något som man själv tycker är roligt! För mig skulle det vara jätteenkelt att få ihop 100 timmar på ett projektarbete om ridningen. Men mamma tycker jag ska ta tillfället att göra något annat och det har hon nog rätt i! Så jag har funderat massor. Idéer som uf-företag, aktivitetsdag eller något med konst har varit förslag. Uf-företag kommer jag ha i trean automatisk eftersom jag nu för tiden går samhäll-ekonomi.

Saker jag som jag tycker är väldigt roligt är tex:
  • dans
  • foto&skapande
  • ridning
  • bakning&matlagning

Så idag har jag som sagt funderat en del på detta och kom nyss på att det vore inte helt fel att göra en kokbok. En bok med fina foton och recept som jag  "känner något för". Sju minuters-kola måste ju helt klart vara med, det är jag&linda bäst på! Då kan jag ju sälja  min kokbok i mitt UF-företag i trean sen :D Fatta va passande för mig att få baka och laga en massa bakverk och middagar, det är nått av de bästa jag vet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0