petra-planner


hejhej!
idag har nog vart första dagen på sommarlovet då jag inte gjorde något alls, eller iaf största delen av dagen! Den mest oplanerade dagen hittils alltså. Jag är fan mästare på att planera in något på varenda liten sekund på dagen. Det är verkligen typiskt mig. Jag tror att jag måste göra det för att inte få typ rastlöshet-panik-ångest för att jag inte tar vara på min tid. Även fast jag gör det så hinner jag knappt med hälften av de jag egentligen vill.. Det är nog något jag ärft av pappa; att ha många bollar i luften samtidigt, ibland kanske alldeles för många. Men vi alla lever olika och det är så jag är van vid att leva liksom.

Men min förmiddag var faktiskt uppskattad för jag hann göra sånna där småsaker som jag tänkt på väldigt länge. På eftermiddagen kom Sandra, Simon och Alsin hit. Det var trevligt att träffas igen! Man snacka så mycket om hur man inte skulle förlora kontakten efter Råda men det är lättare sagt än gjort. Vi har knappt träffas. Eller iaf simon & alsin har jag inte träffat alls mycket, tyvärr! men häromdagen tänkte jag på det och kom på att: det är bara att ringa, fråga vad dom har för sig och sen träffas. Svårare än så va det inte heller!

Imorgon ska jag jobba extra så ska hoppa i säng!
sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

LITE STAVNINGSFEL DÄR, "PLANNER" ? PLANER STAVAS DET!!!!!!!!!!

2009-08-14 @ 14:50:20
Postat av: Anonym

SOFIA OCH JOHANNA

2009-08-14 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0