göteborg

Hej!
Jag och johan körde en mini-trip till göteborg.
Söndag blev det Liseberg, det är ju så sjukt kul! Tur att det finns åksjuketabletter
Tyvärr blir man ganska trött av dom så jag var rätt hängig ^^ men det var det värd, hellre de än att inte kunna åka något.
Vi hade iaf en super rolig dag på nöjesfältet. På kvällen bjöd jag Johan på världens godaste köttbit på jensens :D
Sen bar det hem till Johans syster Malin för att få sig en riktig skönhetssömn. Ibland är bara en madrass på golvet skönare än något annat! ibland får man en sån underbar och efterlängtad natt med god sömn.

På måndag ville inte min kropp gå upp, jag låg så himla skönt! Det var som om alla muskler i min kropp var borta. Jag hade ingen kraft att kämpa emot när Johan kittlade mig för att försöka få mig ur sängen .Men tillslut lyckades han!
Då drog vi oss ut på stan. Jag investerade äntligen i en svart kavaj! Johan bjöd mig även på mat på paprika, sååå gott! Och ibland känner jag igen mig själv, nämligen när jag alltid lyckas hitta domdär perfekta grejerna på rean- så sjukt billigt så man tror inte det är sant. Sånt tycker vi om! Mycket för pengarna! Alltså, man måste verkligen leta för att hitta något vettigt på slutrean, det är väldigt utplockad. Men när man väl hittar det så är det så himla roligt! Jag kom hem med:
två klänningar
två bh:ar
svart kavaj
trosor
svart t-shirt med fransar
rosa linne
mycket nöjd :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, bjöd inte jag dig på lunch? det är inte med =P <3

2009-08-11 @ 12:01:42
Postat av: Din Älsk <3

Jog posta den över^^

2009-08-11 @ 12:02:38
URL: http://oojohanoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0