connemara sm i norrköping

HEJ!
jag har haft en super helg i norrköping
med mamma, pappa, lovisa & diana med familj :)
och såklart min älskling Affe!
Jag var med på dressyr, hoppning och WHP
WHP står för working hunter ponny
vi hoppa över naturhinder med stilbedömning
det var något nytt för mig så jag var lite lost
det var mest en kul grej :)

jag fick iaf en tredje placering i en dressyrklass
Mycket nöjd! Dock var jag mer nöjd med min andra ritt i LA
fast då blev det ingen placering.

Vi har även hunnit med lite affärer, restaurang, centralbadet
och massa annat mys!
Lovisa var med och underhöll mig ;D


en glad petra & en duktig affe

jag & lovisa är snygga i bagagen

popcorn-mys                                                 galopp!

Kommentarer
Postat av: julia

grattis min kråka! va duktig du är!

2009-08-03 @ 16:41:29
URL: http://johanssonjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0