klara-helg :D

hejhej!
Igår va vi ju som sagt på bio, I taket lyser stjärnorna. Det var väl inte den bästa filmen men ibland skratta man och i slutet av filmen grina vi som f*n! Efter bion åt jag & min underbara klara grillat, kolla på pretty women, prata och sen stensomna vi ;)

Som vanligt på lördag har dagen börjat med arbete, och som varje ojämn vecka har jag också vart på dressyr-träning (det går jättebra nu, lycklig!!). Snart ska jag till Klara. Jäkligt sugen på daimglass, kanske köpa me de?? En annan sak jag är sugen på är att träffa Johan, saknar din närhet älskling! Men imorgon, då kan vi nog mysa <3

Nu måste jag fixa mig och städa upp lite (det ser inte klokt ut här!). Ha en bra kväll, pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0