gooo helg :)

Vilken mysig dag det blev :) Åkte till Klara vid 6 och då tog vi en promenad ner till vattnet tillsammans med Adam, skit fint var det där nere! Bara att höra vattnet skvalpa och knarrandet från bryggan är var en goo känsla. Sen höll jag på och skrattta ihjäl mig åt Klaras snygga skor, asså jag låg ner och fick knappt något luft, hahaha! Så åt vi GOD mat me!!

Idag har vi vart på Bloms ;) faktiskt så hade dom rut m.fl & vila , de va nice! Sen fika vi och jag höll nästan på att gömma min väska :o Rushkana blev det också, det brände fan mot mina strumpbyxor, haha!

min myyssspys Klara <3<3






Kommentarer
Postat av: Klara

å min myspetra :D:D

2009-04-05 @ 13:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0