good time(s)

Har ju glömt att berätta om lördagskväll!! Träffade gamla vänner (som jag träffar allt för sällan) och hade det skittrevligt. Vi befann oss i magnus mysiga jaktstuga, danced and had a good time ;) Jag och Jonas började prata om hur skoj vi hade det förr, allihopa tillsammans, när vi gick på råda. Så sjukt kul hade vi!! Det går ju inte att stanna tiden men då skulle jag gärna kunna gjort det för vi va ett sånt gött gäng! Jonas prata också om att man skulle "inreda sitt eget rum" (???) haha. Att man ska ställa soffan i högra hörnet om man vill, även fast alla andra ställer den åt vänster. Han satt säkert i tjugo minuter och snacka om samma sak, det han ville säga var kort och gott: gör va du själv känner för och fall inte för grupptrycket!




Kommentarer
Postat av: natalie

Nämen, är det min nakna pojkvän där i bakgrunden ;p

2009-04-23 @ 21:55:12
Postat av: natalie

Nämen, är det min nästan nakna pojkvän ;p

2009-04-23 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0