eyy. jag inte fatta, va är strössel?

hej!
Nu har jag varit riktigt dålig på att blogga, kanske beror på alla läxor och aktiviterter som har vart eller så kanske det beror på det fina vädret? Det är inte så kul att sitta inne längre och slappa framför datorn.. Idag har jag och sandra ätit glass tom efter skolan ;) årets första mjukglass! Han som jag skulle köpa av fatta inte när jag sa att jag ville ha strössel, han stog lika förbannat och peka på kolasåsen och såg ut som ett stort frågeteckan även fast jag nästan låg över disken för att försöka va övertydlig! inte nog med den, när han väl fatta va strössel va på svenska så va han så jävla snål så jag fick gå till hemköp och köpa eget strössel!!

Ikväll väntar träning för Anna, egentligen är ju det på torsdagar men vi har flyttat den för imorgon är det ju Valborg :D Då blir det grillparty hos mig, ska bli skoj som fan! Nu uppskattar jag vekligen att ha eget hus så man lätt kan ordna saker :) Ha en bra kväll, puss!

P.S Nu har jag hittat anmälan till Connemara SM, 31 juli-2 aug !!!! Det är mitt mål, jag vill verkligen dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0