vad ska jag bli?

hejsan !

Jag funderar på vad jag egentligen vill jobba med. Något yrke måste ju vara menat för mig men jag kan verkligen inte komma på vilket! Jag är mest intresserad av samhällsämnen men ändå så går jag natur, med tanke på att jag inte vet vad jag vill bli så känns det ändå skönt att ha många dörrar öppna till framtiden. Matte är ju ändå en grej som jag är ganska bra på så de är ju skoj men alla dessa jonbindningar, elektroner och formler, åh de finns nog inget som jag är så ointresserad av ;S

Va hos syon idag och kolla om jag kunde få läsa retorik, rättskunskap och om det fanns möjlighet att läsa spanska alla tre åren på gymnasiet. Får väl hoppas på att det går att få ihop med schemat men det blir nog svårt att få in allt. Kolla lite på vad jag kunde läsa efter gymnasiet och har funderat på juridik men hur vet jag att jag vill jobba med det när jag aldrig provat? Det är skit svårt ju! Tur att jag har några år kvar att bestämma mig, men jag är rädd för att jag inte bestämt mig när jag går i trean heller. Man borde typ ha ett år där man provar på massa olika yrken och se vad man passar som..

jag får helt enkelt förtsätta fundera, ha de bra så länge!
Puss & kram !

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej gumman :D. vad kul att du ha skaffat dej en blogg :D. kanske du har haft länge? Men jag såg det idag :P. Hehe men det där med jobb löser sig. Jag kan ge dej en kurs i juridik sen, heh.

2008-11-30 @ 14:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0