PUST FÖR LÄXOR

Plugg plugg plugg.. Känns inte som jag hinner något annat! Hatar att behöva prioritera andra saker före ridningen och jag har en känsla av att det inte kommer bli så mkt Affe nu :(  åhhh, jag vill hinna med så mkt mer!!

Efter en stunds volleybollträning inför morgondagens turnering (rätt segt eftersom vi va typ 3 i varje lag) ska jag snart plugga engelska och börja leta upp fakta om koreografen anna der kichmayer + skriva utvärdering om filmperioden vi haft på indviduella valet.. Kul att jag har typ 200 sider kvar i  engelska boken också och att jag inte ens lånat den svenska boken som jag ska skriva recension på om 3 veckor!!! åh, höll ju på att glömma engelska & spanska läxan också som vi har varje vecka. JAG BLIR GALEN!

Nu drar jag ut till stallet en sväng och sen är det böckerna som gäller .....

Kram Petra



varför kan man inte ha allt? :/




Kommentarer
Postat av: caroline :)

haha, jag hejar på er :D team svea (Y) ;)

2008-11-13 @ 08:02:33
URL: http://carolinecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0