Oxford imorgon :D


Nu håller jag på att packa klart de sista inför Oxford :)
Pratat med Emily och imorgon kväll ska vi dra och bowlar på nått ställe, så de blir nice!
Nån utav dagarna ska vi med skolan till typ något likanande Universum och de blir nog också skoj :]
Får väl försöka hitta lite roliga julklappar kanske medans jag utforskar staden.
Gött att jag läste typ 80 sidor i boken igår men har ju ändå mkt kvar så hoppas på att Emily också har läxor så kan jag läsa bok samtidigt som hon pluggar ^^ Aja, jag längtar iaf !!! :D
Drar från mellerud vid 6 och är hemma sent på fredag kväll, så det blir en kortis men ska bli as kul att träffa tjejerna igen!!

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0