Oxford i text & bild


När jag satt där i bussen från flygplatsen fick jag se en väldans massa saker, det hände så mkt överallt.
Varför inte börja med den svarta kvinnan med dom otroligt snygga rutiga byxorna bredvid mig som satt och mummla för sig själv och såg superglad ut. Så kollade jag ut genom fönstret och ser en tjej med rosa hår, som hon antagligen färgat för att få uppmärksamhet och verkligen lyckats. Borta i en park går en jätte jätte lång människa med sin vita pudel och samtidigt som detta händer märker jag att busschauffören hälsar på VARJE busschaufför som kör förbi i en annan buss. Liksom, han lär ju inte ha känt alla dessa busschaufförer men ändå hälsar han ?? Men i England är man visst väldigt trevlig ;)

Väl framme så står Emily och väntar på mig :D Wiiie!
På kvällen blev de bowling med massa andra. Vi va jäkligt grymma vill jag lova, Not!
Väl hemma somna vi väl typ på 1 sekund,  tror inte jag vart så trött på länge..

Onsdag, hängde med Emily till skolan en sväng först. Sen åkte vi in mot Oxford och kolla alla universiteten och jaa, hela stan typ :D sen blev de shopping shopping! På kvällen hade Emily träning och då passade jag på att läsa ut min bok, Göööttt ! fan va fint den sluta, blev tårögd.. " så gick hon mot honom och han bredde ut sina armar".

Torsdag va jag i Wales, vilka vyer ;o BUSS BUSS BUSS, säger jag bara !

Fredag va de dags för hemfärd igen.. Jag sa hejdå till Emily och hoppa på bussen in mot Oxford. Usch, de va ledsamt!
Men jag fick shoppat en del och gick på Starbucks :) älska Primark iaf !!
Vid lunch drog de av mot flygplatsen igen ..
I'll be back :)

BILDER:






  

Kommentarer
Postat av: Johanna

men du alla busschafisar hälsar ju på varandra här med ;p

2008-11-24 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0