favoriter i höstmörkret

hejsan!

 Eftersom jag inte dricker kaffe så får jag försöka vara lite normal och börja dricka te ^^ Det är ju ändå en viktig del att antingen dricka kaffe eller te när man blir "stor" för att kunna vara social vid alla dessa kafferep som väntar. Problemet är bara att jag aldrig hittar en tesmak som jag verkligen gillar och ifall jag väl hittar någon som är "okej" så vräker jag i 10 sockerbitar för att förhöja smaken men det är ju inte särskilt nyttigt.. Men igår hittatde jag en påse med vaniljsmak, det va as gott :D och med lite honung i blev det ännu godare, det är väl inte så onyttigt med honung ??! En annan varm dryck som jag annars kört på nu när det börjar bli mörkt och kallt är oboy med marshmallows, också jättegott men jag antar att vaniljtet ät lite nyttigare ^^

Nu drar jag iväg till sångträningen med lucia :)
Puss & kram

P.s Första uppdyket va idag, på hemköp. de va ganska så speciellt vill jag lova ;) mer om de senare! D.s

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har ett te som skulle passa dig perfekt!! Rabarber & Grädd Te..=) och ett annat te med smak av Varm chocklad och grädde!! Nu vet ja du va du får i julklapp!! Tssss....pusss

2008-11-11 @ 13:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0