Usch på mig !!

Nu har det vart RIKTIGT dåligt med blogginlägg.
Men jag har verkligen inte hunnit, har haft fullt upp hela tiden !!
Idag va första dagen på flera veckor, månader till och med,
som jag tagit det lugnt.
Annars har dagarna  vart fullspäckade med luciaframträdanden, skolarbete, jobb & massa andra aktiviteter.
Jag har typ max ridit 10 gånger i hela december, FYYYY!!
men idag, vilken underbar dag!
låg i sängen med älsklingen till 12
Vid 3 gick jag ut och red.
Klockan fem åt jag mat hos farmor
och sen bara slappa slappa slappa! Mmmmmmm :)
helt otroligt hur mycket man uppskattar en sånhär dag efter all stress!

Måste skriva av mig massa tankar & funderingar i kommande inlägg.
även lite bilder från julafton kommer :)

Puss & kram!

P.s Petra längtar till Idre !!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jotack jag känner igen mig där i ridningen... Jag har inte ridit EN ENDA gång under december! Hjälp!

2008-12-28 @ 22:39:09
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0