streessmesss

hejsan!
Igår morse var det dressyr träning och sen snabbt iväg till jobbet. Jobba till 18 och sen skynda mig iväg till nästa dressyr pass... Om jag har träningsvärk idag? Joo tack, de kan man väl säga.. Skulle egentligen jobbat idag, men har blivit sjuk.. Jag skulle dessutom tränat för Nina kl 9 men.. Allt blev nog för stresseigt & jag glömde typ av att äta, usch allt blev bara konstigt igår.. bra att kroppen säger ifrån i alla fall!

Men efter att ha känt mig totalt värdelös i soffan fram till kl 14 idag så fick jag dra mig upp och börja fixa inför imorgon. Jag orkade tom äta en banan & drog på mig lite fräshare kläder ^^ men nu är iaf dukningen klar & inköpslistan ;) klänning ska jag bestämma ikväll.. vad som väntar imorgon är följande: Jag johan viktor & sandra äter trerätters hemma hos mig och sen.. aaa, så blir det väl nått skoj^^

GOTT NYTT ÅR !
pusspusspuss petra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0